søndag 15. april 2012

Oppussingen


I går fikk vi endelig begynt på rommet til A. Fikk malt ferdig veggene, som nå er lyserosa. Ble veldig fornøyd med fargen, selvom den var litt mer rosa enn jeg hadde trodd. Listene på rommet er mørke, noe jeg ikke liker. Vil ha dem hvite, men det blir ikke enda... Det er tregulv på rommet, som er lakket, og ser sånn "mørkt-gul-orange-aktig" ut, noe jeg heller ikke er veldig begeistret for. Jeg har jo utrolig lyst til å male dette gulvet hvitt, men det blir heller ikke helt enda. Men tiltross for noen imperfections, tror jeg det kommer til å bli kjempe fint der! Gleder meg til det er ferdig, og jeg kan vise dere. :)

2 kommentarer:

  1. Blir spennende å se det ferdig :)

    Klem fra Renate

    SvarSlett
  2. gleder meg til å se mer!
    ha en fin søndag! klem Hege

    SvarSlett